Naar jaarlijkse gewoonte was ook gisteren het bestuur in de weer om de bestellingen van de eerste ronde van de koekjesverkoop netjes te verzamelen. Een drukke bedoening maar een toffe ploeg maakt licht werk.
De koekjesdozen werden snel en efficiënt vanuit de bestelwagen naar de cafetaria gebracht waarna iedereen aan het werk ging om de bestellingen af te handelen.
Na nog even napraten gecombineerd met een hapje en een drankje konden we tevreden naar huis, klaar voor de volgende dag: het ophalen van de bestellingen.
